søndag den 31. marts 2013

før jeg tager afsted

I 3 tøser
huskeseddel:
Skype
Breve
Ring
Aldrig glem.

i 13 år har jeg hængt på jer, og i har hængt på mig. Jeg fatter ikke hvordan det har kunne lades sig gøre.
Jeg vil savne jer i det år så forfædeligt meget, og hvis jeg for hjemve vil jeg blot tænke på de fantastiske stunder vi har tilbragt i hinandens selskab.
I har været med til udvikle mig til den jeg er i dag. I har været dem der har fået mig til grine så meget at mine lunger ikke havde mere luft tilbage til at kunne fortsætte. I er dem som jeg altid vil gå til hvis jeg har noget at brokke mig over, nyheder at fortælle eller bare har haft brug for støtte.
Jeg håber ikke at de 13 år er de eneste år jeg får lov til at nyde jeres selskab i. Jeg håber at vi vil kunne holde fast i vores drøm om at rejse sammen efter gymnasiet, og vil blive ved med at være i kontakt.

 

2 kommentarer:

  1. Skriv for fanden med stort, og så vil jeg overveje at læse din blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil bare sige " VA FA NAPOLI"""

      Slet