torsdag den 17. oktober 2013

Lidt af alt hvad jeg har glemt at skrive om

Som I kan læse i min titel så vil jeg nu skrive om alle de ting jeg indtil videre har glemt at informerer jer om.

Okay lad os starte fra begyndelsen, som jo faktisk er lang tid siden!
Jeg skulle lave opvisning med mit hiphop hold i min by Gálvez. Det forgik udenfor, stedet hedder "Plaza" en park vil vi kalde det i Danmark og der kommer folk for at drikke maté og have en hyggelig eftermiddag. I dette tilfælde var det for de ældre i byen, underholdning og et basketballhold gik rundt med kage og der blev danset.
Vi kom også i netavisen, hvis jeg kan tillade mig at kalde den det. Det er en hjemmeside der hedder "Gálvez" og der bliver lagt billeder og nyheder op for forskellige ting der foregår i byen. Nyheder.
Der blev lagt billeder op af hiphopholdet hvor jeg er på!! WUHU Fame! Anyway her kan I se lidt billeder fra den varme eftermiddag i byens mest normale tilstand, sidde på jorden med en kop maté i hånden.

 Holdet



 

Det var lidt fra min tid som berømt ;-) Jeg fortalte i sidste oplæg at jeg var på besøg hos Yani's mor og søster. Der er lidt billeder fra køreturen i den lækre bil. Café og shoppetur med tøserne en rigtig hyggelig dag.




 
I mandags havde vi ikke skole fordi at vi fejrede dagen hvor Amerika blev opdaget. d.12 oktober 1492, i mandags var det godt nok d.14. Men vi fejrede i hvert fald at Columbus opdagede Amerika og havde derfor fri fra skole. Familien og jeg tilbragte dagen ude på landet hvor Claudio arbejder. Jeg elsker det sted, så afslappende og hyggeligt. Den dag var jeg også ude at køre og det gik super godt jeg er ved at blive ret så god til at køre ;-)
Her er lidt billeder fra vores hyggelige dag ude på landet.

 



 


 
 
 
 

1 kommentar: