fredag den 31. januar 2014

Casa de Poncio

Tid til en nyt indlæg, mindre forventet af de fleste tror jeg.
Men jeg er nu flyttet ind hos en ny familie, ikke hvilken som helst familie, men min counsellor!
Tiden hos familien Faccioli var ikke blomster og glad dage. Så derfor er det nu blevet tid, til at prøve at bo hos en ny familie og opleve hvordan de har deres hverdag, familie og deres liv.
Jeg flyttede her i går, og det gik super godt. Jeg elsker familien allerede, selvom jeg dog mangler at se en af mine brødre, Facu.
Men her er lidt fakta om min nye familie: Familien består af en mor(min counsellor) Mirta, hun arbejder som skolelærer og har jobbet som counsellor frivilligt, hun er super sød, rigtig mor, og er der altid til at hjælpe mig. Faren Robert, han er mekaniker og har hans eget værksted, hvor en af deres sønner Leo også arbejder. Leo er næsten lige kommet hjem fra en tur i Europa i 3 måneder, hvor han og en ven rejste rundt for at få kulturchok. Så har vi Facu, ham ved jeg ikke så meget om udover at han vidst er 24 år og lidt af en hippie. Så har vi Marinella og Anna, Marinella har en butik med smykker og tøseting her i byen og er højgravid! Anna er 23 studerer i Rosario og bor der i en lejlighed. Hun har selv været udvekslingsstudent for 3 år siden i Tyskland, så vi har en del at snakke om.
Jeg har fået mit eget værelse, hvilket er så skønt! Så privatliv er der blevet mere af. Jeg føler mig rigtig godt tilpas her i familien og kan mærke at de gerne vil have mig, og at jeg bliver en del af deres familie.


Billeder af huset:
 Mit første morgenmåltid

 Dagligstuen hvor vi sidder og spiser og ser TV


 Den mest behagelige sofa jeg nogensinde har prøvet at ligge i!

Køkkenet og Mirta mor

 En del af haven, hvor det er skøn mulighed for at sidde og læse i en god bog, hvilket jeg er begyndt på, den først rigtige bog på spansk.

 Hvis venner kommer over, eller hvis vi lave aftensmad, så kan vi bruge det her sted.


 Man kan lige se poolen, men ellers er det en del af haven

 Helt vildt flotte stole, lige til at sidde en dejlig sommeraften, kigge på stjerner og høre musik.


 Mit værelse

 Mormor, ved godt at det er rodet, men var jo lige flyttet ind. Skal nok sørge for at holde ordne, sådan da.

 Min spanske guitar her i Argentina, som jeg får spillet på af og til. Ikke lige så meget som i DK, men har da fået lavet 3 nye numre og er i gang med nummer 4!
 
Det var bare lige et kort indlæg, men så kan I se hvordan jeg bor og have et nogenlunde billede af hvem familien består af. Jeg er så super fantastisk, helt og igennem glad for at bo her!
Føler mig så hjemme som man nu kan føle det.
 
XOXO

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar