fredag den 30. august 2013

SÅ BLEV DET ENDELIG FREDAG!

Ugen er gået, og dagen fredag har endelig formået at få sneget sig ind i løbet af ugens travlhed, og det betyder så her i Gálvez, PARTY! Og med party mener jeg at danse salsa på et niveau Danmark slet ikke kan følge med! Den første skoleuge er faktisk ikke gået hurtig, den er gået pænt langsomt. Men det er fordi at jeg ikke kan forstå noget af det der foregår i undervisningen på nær engelsk, hvor jeg så også er en af de bedste i klassen, fordi at de fleste ikke kan noget som helst engelsk. Matematik kan der også følges nogenlunde med i, selvom jeg virkelig ikke bryder mig om det fag, også hjælper det heller ikke ligefrem når læren er vildt sur!
I går var jeg til Hiphop, sammen med 3 piger fra min klasse, de er i øvrigt vildt søde! Når men hvor det vildt fedt at danse hiphop igen, det har jeg savnet. Så er det specielt en succes når læren er vildt dygtig og virkelig har en passion inde for hiphop. Han spurgte om jeg havde lyst til at gå på holdte og optræde til deres festival der ligger i December( deres sommertid). Det ville jeg selvfølgelig gerne, så er totalt høj på alt det dans jeg har fået gået til i løbet af ugen.

I dag står dagen på at være sammen med Santiago i noget tid, dernæst Rotarymøde kl. 9 i aften, spændende hvad der kommer til at ske!!!
Når mødet så er færdigt tager jeg til Lopez sammen med Mily og nogle venner hvor vi så skal på pop( tror  jeg) En vildt god dage jeg har forude.


I går fik jeg oplevet grillhygge i Argentina. En fra Mily's klasse havde inviteret på grill i en sportsclub hvor der spilles fodbold, tennis osv. Der var vildt mange mennesker, mænd som jeg tror var fodboldspillere, nogle af dem i hvert fald, nogle var lidt for gamle til at spille fodbold :-)
Men der tilbragte vi hele aftenen med at spise burger og drikke rødvin. Hold op hvor jeg elsker dette sted!! Ingen af kammeraterne undtagen Lasse, drikke rødvin. Det er vild trist, og det her er bare en ganske almindelig hverdag, hvor bedre kan det lige blive. Specielt når menneskerne er så vildt søde

Her er lidt billeder fra aftenens hyggelige stund.






 

1 kommentar:

  1. Hej Kathrine
    Skønne billeder og helt vildt dejligt at læse om dans, hygge og grill.
    De ser søde ud alle sammen, er det Milly med den lilla bluse ?
    Knus Mor

    SvarSlet