torsdag den 5. september 2013

I går blev det to uger

Så blev det til to uger i går at jeg har været i Gálvez! Den har været et eventyr indtil videre og dagene er gået vildt stærkt, det er allerede fredag i morgen og det føltes som om jeg er weekenden næsten lige havde sluttet.
Jeg er blevet rigtig gode veninder med en pige der hedder Vicki fra skolen, vi sidder altid sammen i skolen og hun og jeg tænker bare ens. Det er fantastisk at møde et menneske som faktisk på mange måder at vidt forskellige men alligevel så ens. Hun er fantastisk sød og hende har jeg tilbragt meget tid sammen med. I weekenden vil vi tage hjem til hende og lave hjemmebagte boller, så hun kan prøve at smage noget af det jeg plejer at spise :-)
Skolen er stadig utrolig kedelig, da jeg ikke forstår noget og for det meste bare sidder med mine arbejdspapir og prøver at lære spansk. Jeg er også begyndt at få undervisning en gang om ugen sammen med den anden udvekslingsstudent som bor her i byen. Han hedder Peter, han er fra Belgien og han er rigtig flink, så Rotary møderne er ikke så kedelig når han er der.

Jeg har fået mig en fitnessmakker, han hedder Juampi, han er super flink og vi kommer rigtig godt ud af det med hinanden. Han kan heldigvis snakke engelsk, hans mor er også engelsklære her i Gálvez og det er meget normalt er de unge tager ekstra engelskkurser f.eks. udover skole.

Tiden efter skole går på at være sammen med vennerne, løbe, danse og gå i fitness. I dag blev det til 4,83 km. på 22 min. og 53 sekunder i god varme! Vejret her er simpelthen ikke til at finde ud af! Nogle dage kan vejret være ligesom det danske sommervejr og andre dage kold med en masse vind.

Jeg har fundet en kanal på Mily's tv hvor de sender "Friends" mit liv er nu officielt reddet!
Min hverdag i Danmark var med Friends sammen med min mor, og gud hvor har jeg virkelig savnet det! Det er godt nok ikke det samme som hjemme at sidde og spise indisk takeaway sammen med min mor, men jeg kan leve med det her og det er faktisk også hyggeligt :-)

Jeg elsker mate!! med æblejuice, det er simpelthen det bedste, noget jeg er bange for at jeg er blevet afhængig af, haha det er noget jeg kommer til at bringe med hjem.

her er lidt billeder for mine spanske kammerater så I kan se billeder af mit fantastisk dejlige hus i Danmark
og et billede af mig med mate ;-)

 My Brothers room

My Brothers room

 My room
My room








 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar