torsdag den 12. september 2013

Når dagene går

I går var det 3 uger siden at jeg ankom til Gálvez, tiden er fløjet afsted og jeg har nu fået mig en hverdag med en hel masse aktivitet og venskab med en masse sjove stunder.
min dage har været stille og rolige i weekenden var jeg på diskoteket "Amsterdam" Hvor jeg havde det super fedt! Her er et billede af Peter, den anden udvekslingsstudent og jeg




I weekenden skal vi til Rotary weekend sammen med en masse andre udvekslingsstudenter Mily skal også med fordi at hun skal afsted som udveksling næste år i Tyskland. Det skal nok blive sjovt.

I onsdags havde vi ingen skole fordi at vi fejrede lærernes dag? Noget underligt noget og næste fredag fejre vi de studerende, eleverne. Så er lidt spændt på at se hvordan det kommer til at foregå.

Tirsdag aften mødtes nogle fra klassen og dem fra Mily's klasse ved sports klubben for at grille og have en god aften. Det var rigtig hyggeligt og som sædvanlig fortsatte det langt ud på natten, for vi skulle jo ikke i skole dagen efter ;-)

Her er et billede af Mily, jeg Ale(min fætter) og Juampi det var en hyggeligt aften.

Dagen efter var det Mily's fødselsdag!!! det fejrede hun og jeg med amerikanske pandekager til morgenmad, mhh!! smagte mega godt. Da vi havde spist lagde jeg mig ud for at sole mig da det nok var mellem 25-30 grader, hvilket jeg ikke fatter noget som helst af når det stadig er vinter. Anyway da klokken blev 14:30 kom Mily's veninder på besøg og vi gjorde klar med bordtennis og havde handlet ind til at lave kage. Senere hen kom nogle af Mily's andre venner og de blev til 18-19 stykker hvor de sad og spillede guitar mens vi drak mate og spillede bordtennis.

 
 

Når du endelig modtager den pakke som dine veninder har fortalt om!! Tusinde tak Amalie,Annika og Maria for denne fantastiske pakke. Det er så dejligt at have læsestof, jeres breve og bogen "Sex and the city" I kender mig alt for godt. Stort kys og knus til jer piger

Et billede af mig når jeg har det allerbedst og jeg keder mig!!

Sådan så månen ud fra et par dage siden, det så helt unaturligt ud, men hold op hvor var den smuk!
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar